ຫຼັກສູດທໍາອິດທີ່ມີ truffles truffleat

LuxurEat: Italian ທີ່ດີເລີດໃນໂລກ

ອາຊີບໃນທະນາຄານເອກະຊົນກ່ອນທີ່ຈະກ້າວໄປສູ່ອາຫານອິຕາລີທີ່ມີຄຸນນະພາບ. Roberto Ugolini, ຫຼັງຈາກ 25 ປີທີ່ໃຊ້ໃນອາຊີ, ກັບຄືນໄປ Rome ດ້ວຍໂຄງການທີ່ຊັດເຈນ: ເພື່ອເຮັດໃຫ້ຄວາມເປັນເລີດຂອງອິຕາລີມີຢູ່ທົ່ວໂລກດ້ວຍລາຍການການສະເຫນີອາຫານທີ່ມີນະວັດກໍາ.

Ugolini, ຍີ່ຫໍ້ທີ່ມີຄວາມຄ້າຍຄືກັນກັບຄວາມເປັນເລີດໃນ gastronomy ໂລກ…

ຜະລິດໃນອິຕາລີແມ່ນ DNA ຂອງພວກເຮົາ. ມັນເປັນສິ່ງທີ່ເຮັດໃຫ້ພວກເຮົາພູມໃຈໃນໂລກ.

Roberto Ugolini

ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນເມື່ອ 14 ປີກ່ອນໂດຍການນໍາເຂົ້າ Made in Italy ເຂົ້າໄປໃນອາຊີ, ແລະໃນເວລາທີ່ຂ້າພະເຈົ້າເວົ້າກ່ຽວກັບ Made in Italy ໃນສະພາບການອາຫານແລະເຫຼົ້າແວງ, ຂ້າພະເຈົ້າຫມາຍເຖິງກິດຈະກໍາທີ່ເນັ້ນໃສ່ຄຸນນະພາບ, ທີ່ດີເລີດ, ຄຸນຄ່າແລະລົດຊາດ.

ແຕ່ຫນ້າເສຍດາຍ, ໃນເວລາທີ່ທ່ານໄປຕ່າງປະເທດ, ມີຫຼາຍຄົນທີ່ເວົ້າເຖິງການເປັນຊາວອິຕາລີ, ແຕ່ຄວາມເປັນມືອາຊີບແມ່ນສິ່ງທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ປະສົບການອາຊີແມ່ນມີລັກສະນະເປັນຊ່ວງເວລາຂອງການຂະຫຍາຍຕົວແລະຄວາມພໍໃຈທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່, ຈົນກ່ວາການມາຮອດຂອງ Covid, ເປັນຊ່ວງເວລາທີ່ຂັດຂວາງແນວໂນ້ມນີ້ຢ່າງຫລີກລ້ຽງບໍ່ໄດ້ແລະທີ່ເຮັດໃຫ້ຂ້ອຍ "ຄິດໃຫມ່" ອີຕາລີ. ລັກສະນະຂອງຂ້ອຍເຮັດໃຫ້ຂ້ອຍຄິດສະເໝີວ່າຕອນໃນແງ່ລົບເປັນຕົວກະຕຸ້ນເພື່ອສ້າງແນວຄວາມຄິດໃໝ່ໆ ແລະ ໃນກໍລະນີນີ້, ມັນກໍ່ເກີດຂຶ້ນແບບນີ້. ດັ່ງນັ້ນຂ້ອຍໄດ້ປ່ຽນທັດສະນະຂອງຂ້ອຍແລະສ້າງແບທີ່ມີເປົ້າຫມາຍທີ່ຈະຄິດ, ອອກແບບແລະຜະລິດໃນອິຕາລີເພື່ອຂາຍຢູ່ຕ່າງປະເທດກໍ່ຍ້ອນການຮ່ວມມືຂອງລູກຊາຍຂອງຂ້ອຍ Giorgio ແລະ William, ມີສ່ວນຮ່ວມແລະດໍາເນີນການໃນຕະຫຼາດຕ່າງໆທົ່ວໂລກ. ພວກເຮົາກໍາລັງເວົ້າເຖິງການຜະລິດໂດຍອີງໃສ່ການປັບປຸງໃຫມ່, ກ່ຽວກັບການຄົ້ນພົບໃຫມ່ຂອງລົດຊາດຂອງວັດຖຸບູຮານ, ຄຸນຄ່າຂອງອາຫານຂອງພວກເຮົາແລະຕົ້ນກໍາເນີດຂອງພວກເຮົາ, ເພີ່ມການສໍາພັດຂອງຄວາມຄິດສ້າງສັນທີ່ມີຄວາມສາມາດທີ່ຈະໃຫ້ຄວາມສົນໃຈເພີ່ມເຕີມຕໍ່ກັບວັດຖຸດິບທີ່ມີຄຸນຄ່າທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່ຢູ່ໃນຕົວຂອງມັນເອງ. . “Ugolini” ແມ່ນຍີ່ຫໍ້ໃຫມ່ຂອງພວກເຮົາ, ເປັນຊື່ທີ່ງ່າຍຕໍ່ການນໍາໃຊ້, ໃນປັດຈຸບັນຮັບຮູ້ວ່າເປັນຄໍາສັບຄ້າຍຄືຂອງຄຸນນະພາບສໍາລັບຜູ້ບໍລິໂພກແລະຄວາມຫນ້າເຊື່ອຖືສໍາລັບຄູ່ຮ່ວມງານຂອງພວກເຮົາ.

ຫຼາຍປີຢູ່ຕ່າງປະເທດ, ແຕ່ມີຈິດວິນຍານຂອງອິຕາລີສະເຫມີຢູ່ໃນເບື້ອງຫນ້າ.

ຂ້າພະເຈົ້າຕົກລົງເຫັນດີຢ່າງເຕັມສ່ວນກັບຄໍາຖະແຫຼງການນີ້. ບໍ່​ເປັນ​ເລື່ອງ​ແປກ​ທີ່​ວ່າ 25 ປີ​ທີ່​ຢູ່​ຫ່າງ​ຈາກ​ເມືອງ​ຂອງ​ຂ້ອຍ​ບໍ່​ໄດ້​ເຮັດ​ໃຫ້​ຂ້ອຍ​ສູນ​ເສຍ​ສຳນຽງ​ໂລ​ມັນ​ທີ່​ເຂັ້ມ​ແຂງ. ຂ້າພະເຈົ້າມີຄວາມພູມໃຈຫຼາຍກັບຄວາມຈິງທີ່ວ່າຂ້ອຍບໍ່ເຄີຍອະນຸຍາດໃຫ້ຜູ້ບໍລິໂພກເຮັດໃຫ້ຂ້ອຍລືມຕົ້ນກໍາເນີດຂອງຂ້ອຍຫຼືປ່ຽນແປງແນວຄວາມຄິດຂອງທຸລະກິດ. ຂ້ອຍຍັງຄົງເປັນພາສາອິຕາລີເປັນຫຼັກ, ພູມໃຈທີ່ໄດ້ເປັນຜູ້ທໍາອິດທີ່ນໍາເຂົ້າ "pinsa romana" ເຂົ້າໄປໃນອາຊີ, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບການເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າຂອງຂ້ອຍເຂົ້າໃຈຄວາມຫມາຍຂອງຄໍາວ່າ "truffle", ເປັນຄໍາທີ່ແນະນໍາບາງສິ່ງບາງຢ່າງເຊັ່ນ: ມັນຕົ້ນ. . ມື້ນີ້ມີ 15 ບໍລິສັດທີ່ນຳເຂົ້າໝາກເຜັດໃນອາຊີ, ແຕ່ເພື່ອມອບກຽດສັກສີໃຫ້ຜະລິດຕະພັນນີ້ ແລະ ບໍລິສັດ ຕົວເມືອງ, ຫນຶ່ງໃນທີ່ດີເລີດ Italian, ແມ່ນ undersigned. ແລະດ້ວຍຄວາມພາກພູມໃຈອັນຍິ່ງໃຫຍ່.

ດຽວນີ້ກັບໄປໃນອີຕາລີ, ມີໂຄງການໃດແດ່?

ມື້​ນີ້​ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ​ຍັງ​ນ້ອຍ​ກວ່າ​ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ 25 ປີ​ກ່ອນ​ນີ້​ແລະ​ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ​ຕັ້ງ​ໃຈ​ທີ່​ຈະ​ຢູ່​ໃນ​ປະ​ເທດ​ຂອງ​ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ​ໂດຍ​ການ​ນໍາ​ໃຊ້​ປະ​ສົບ​ການ​ທັງ​ຫມົດ​ທີ່​ໄດ້​ຮັບ​ໃນ 25 ປີ​ຂອງ​ກິດ​ຈະ​ກໍາ​ນີ້​. ຜະລິດຕະພັນຂອງພວກເຮົາທັງຫມົດໃນປັດຈຸບັນໄດ້ຖືກຈັດໃສ່ພາຍໃຕ້ຍີ່ຫໍ້ດຽວທີ່ເອີ້ນວ່າ "LuxurEat", ຮາກທີ່ປະກາດຢ່າງຊັດເຈນເປົ້າຫມາຍທີ່ຈະເຮັດໃຫ້ຄວາມເປັນເລີດຂອງພວກເຮົາມີຢູ່ທົ່ວໂລກ, ທໍາອິດຂອງການທັງຫມົດ truffles ແລະ caviar, ເນື່ອງຈາກວ່າທຸກຄົນບໍ່ຮູ້ວ່າອິຕາລີແມ່ນທີສອງ. ຜູ້ຜະລິດ caviar ທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນໂລກ. ລາຍການທີ່ປະກອບມາຈາກຂໍ້ສະເໜີອາຫານແຊບໆທີ່ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຈິດໃຈປະດິດສ້າງຂອງພວກເຮົາ. ຂ້າພະເຈົ້າສາມາດປະກາດໃນຂະນະນີ້ການເປີດຕົວຜະລິດຕະພັນນະວັດຕະກໍາທີ່ຈະມາເຖິງ, ຕົວຢ່າງເຊັ່ນນ້ໍາມັນ caviar ແລະເກືອ, ຄວາມແປກໃຫມ່ທີ່ແທ້ຈິງສໍາລັບໂລກ gourmet, ນອກຈາກນັ້ນ, ຜະລິດຕະພັນທີ່ຈະໄດ້ຮັບການຮັບຮອງ Slow Food ແລະ, ສຸດທ້າຍແຕ່ບໍ່ໄດ້ຢ່າງຫນ້ອຍ, ການນໍາສະເຫນີທີ່ຈະມາເຖິງຂອງລາຍການທັງຫມົດ. ອຸທິດຕົນເພື່ອຜະລິດຕະພັນ ພື້ນແລະກະເບື້ອງ.

Roberto, ສິ່ງທີ່ Made in Italy ສໍາລັບທ່ານ?

ມັນແມ່ນ DNA ຂອງພວກເຮົາ. ມັນເປັນສິ່ງທີ່ເຮັດໃຫ້ພວກເຮົາພູມໃຈໃນໂລກ. ເປັນປະເທດຂະຫນາດນ້ອຍທີ່ຖືກຮັບຮູ້ວ່າເປັນຂະຫນາດໃຫຍ່ຂອງຕ່າງປະເທດ. ເລື້ອຍໆຢູ່ຕ່າງປະເທດຫຼາຍກວ່າໃນປະເທດຂອງພວກເຮົາ. ຜະລິດໃນປະເທດອີຕາລີ, ໂດຍສະເພາະໃນຂະແຫນງອາຫານ, ແມ່ນການປະດິດສ້າງແລະອັດສະລິຍະ, ສອງປັດໃຈທີ່ຊອກຫາການສະແດງອອກທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງພວກເຂົາໃນການຊອກຫາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງເພື່ອຫັນປ່ຽນຜະລິດຕະພັນທີ່ດີເລີດເປັນຜະລິດຕະພັນທີ່ດີກວ່າ.

ສໍາ​ລັບ​ການ​ສໍາ​ພາດ​ ວາລະສານທີ່ເປັນເອກະລັກ

ບົດຄວາມທີ່ຄ້າຍຄືກັນ